24h購物| | PChome| 登入
2004-07-08 19:40:37| 人氣11| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

嚇死人呀∮

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日偷雞.冇紮頭髮.冇事~yeah!
今日睇左舞蹈比賽lu~
有個社冇參加~~估唔到~可惜~~
kate個社跳先~
<because of you>正~
其他社原來都有出絕招~
睇得幾開心ge.令我諗起細個個陣.
但係有d社又出左機件問題~
同埋冇參加個個社好唔抵.d人sin哂d錢.=.=

但最正都係有2隊表演嘉賓.佢地真係好掂.又靚又型
原來我地學校有人係佢地其中ge成員.勁~
睇社表演個陣~好多聲咁.
睇嘉賓表演.個個靜哂.
因為好好睇~d注意力集中哂係台上面.
如果可以好似佢地咁勁就好啦~
小水點記住你~哈哈~

冇左個社本來可以早放.但係都唔得><
今日冇唱k呀~我周圍走去搵kate.
去左幾次更衣室.
搵極都搵唔到呀~好慘~
之後搭車.好在儀咋.
幫我入錢.我入極都入唔到.
又有車黎喎.結果都可以趕到同埋佢地一齊走.
好開心~~正~
儀同我講話見到kate行路走.
o~~唔緊要啦.
之後返到屋企本來去游水嫁.
又冇得去=.=
但係同kate都有傾icq啊~

今日玩煮飯仔.煮左好多野食.
食到好飽~~實肥左~
但係好開心~今日又訓覺
pa都有假期功課呀~

今日收到d message.
唔知點解我好驚.點解咁ge.
我唔知點算呀><嗚嗚...
好失敗呀~又好似以前咁啦~
恐懼症~~但冇message之前ge諗法完全相反.
點解可以咁矛盾嫁.
我諗係因為太錫自己.保護自己啦.
總之遲d至算啦~(逃避)
聽日派成績表.
又要補課啦~討厭~
但都係時候收拾心情~

w-inds隻碟好貴呀~因為會被人炒高個價><

by:6/7

台長: valerie
人氣(11) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文