24h購物| | PChome| 登入
2002-12-05 23:44:09| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Low C~~生日超級超級快樂

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係我另一位好朋友~Low C o既生日
祝佢生日超級超級快樂啦~
要用2個超級係因為佢好似成日都唔開心咁
所以我一定要祝佢以後都要開開心心

今朝自己一個去o左旺角政府合署拎商業登記証
上到稅務局
環顧四周我係最年輕o既一個
格格不入咁…
哈哈~~我果然係年青有為~~!

之後就返Library溫書
溫書期間我發現o左D o野
勾起我一D好好笑但又好可怕既回憶……
>>>我見到我隔離位用緊”一隻好厚o既Floppy”!!
以我估計…隻”Floppy”應該係3支螢光筆Pack埋一齊
哈哈~~我即刻諗返起阿姐隻”Mouse”!!!
繼而諗起應該仲有”Floppy”,”芒”,”Keyboard”…成Set電腦
好想笑…但當時並無人能夠分享我o既”喜悅”
好掛住阿姐啊~呵呵~

終於都返番12:30班QM
比我想像中更少人
唉…8:30果班差不多滿座o架
Lecturer真係…我都戥佢傷心呀
不過佢真係幾廢
今堂又計錯數都唔知

Lunch響新Can見到”又南”
之前都唔覺佢似架
依家越望越似
佢坐個位正好望正我
我就老屈佢係特登想望我
呵呵~”又南”想望我

約o左Elsie,Irene,Low C同阿廉
分頭去買禮物俾Low C同Irene
今日一見Elsie就不停”划艇”
Low B o架…哈哈~
我o地係女子雙人划艇冠軍呀
終於都見到好耐好耐好耐…無見o既Irene
好開心呀~
同埋我終於買到銀包喇
上o左14堂HK Cinema Lecture
今堂最尾一堂
佢終於都播周星馳喇
我覺得呢一科o既Introduction係Misrepresentation Lor
明明話有周星馳同許冠文o既比較
都無既~!
呃我!!!

今日我超級豪
響4個鐘頭裡面我就豪走o左$3000以上
我諗呢次都算係我咁大個女最豪o既一次
一生起碼豪一次~~我已經豪走o左我o既第一次

好o野~~終於有得去台灣
呢個Sem Break真係好充實
4/1-5/1去完饑饉
7/1朝早就去台灣
實累死
不過…好好玩呀
好期待考完試
台灣~你等我呀~

好慘…我饑饉營業額仍然係得$200…
今日諗住問Paul贊助
點知俾人捷足先登…唉…


台長: 阿牙
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文