24h購物| | PChome| 登入
2005-11-05 15:30:14| 人氣51| 回應0 | 上一篇

畢業典禮

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

終於都畢業la~
我o係11月3號o係文化中心行畢業禮~
見番晒我所有親愛o既同學仔~
好開心lei~
其實大家都無乜改變~
大家一齊嘻嘻哈哈o既感覺實在太好la~

畢業典禮之前特登出去拎男朋友送o既畢業公仔~
係一隻畢業豬~
hehe~
我之後每次影相都摟住佢~

畢業典禮之後同同學仔飲茶~
再極速返屋企換衫(太耐無著過高跟鞋,腳痛)~
出番黎同wing & catherine影貼紙相~
之後同一大班同學仔食buffet~
好開心呀~
席後同rachel傾左一陣~
感觸良多~

同學仔都覺得我瘦左lei~
互相問及大家o既近況~
大家都生活得不錯~
希望仲未搵到工o既同學們要加倍努力!!!

今次係高級文憑畢業~
所以只有畢業袍而無四方帽~
可能係一個遺憾~
我之後一定會繼續進修~
令自己有戴四方帽o既一日~

台長: Snow Queen
人氣(51) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文