24h購物| | PChome| 登入
2005-07-06 01:13:53| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

SPACE生活回故(一)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唔知同學們搵到工做未lei?
如果仲未的話~
就要快手d la~
唔經唔覺考完試成個月la wo~
去完旅行都一個月la~
就快gradation dinner~
其實都可以話係我o係space 學習o既一個終結lei~

今晚男朋友仔唔得閒陪我~
我就開左部電腦睇相回故一下space o既生活~
之後去左peggy o既diary~
睇到佢post左好多space o既相~
其實張張都好值得大家去回味~

講到space o既生活~
不可不提o既係大家一起趕project o既日子~
個個project都好深刻印象~
好似Destination Management o既 project咁~
係加入space大家庭o既第一個project~
Destination Management係十分難o既一科~
而lee個project亦十分”精彩”~
加上初黎報到o既關係~
樣樣野都唔識~
同一班新同學成為組員~
大家亦都緊張起來~
不過到左依家~
project只是…例行公事罷了~

o係電腦度click左一輪~
睇返一d錄影片段~
PR presentation o既d錄影片段黎ga~
好搞笑lei~
睇番一d”蝦碌”片段~
諗番起當時o既拍攝情形~
不由自主咁笑出黎lei~
hahaha~
其他人可能未必感受到~
但係我知道peggy同wing會同我一樣有好深o既感受lei~
我地PR presentation o既主題係sex~
好似同性戀、婚前性行為同召妓等等做主題~
當時我地特登去左浸大拍片~
我一直都忍唔住笑~
一來我o既忍笑能力相當有限~
二來見到兩位男主角~
我仲記得其中一位主角係jackie~
係peggy o既friend lei~
我一見到佢毫無表情o既樣子~
就覺得十分十分好笑~
我仲成日唔記得對白~
搞到另一男主角好無奈(唔記得咩名,只記得係peggy d friend)~
有一段ng片係我同佢一齊”爆”笑lei~
仲有peggy o既警訊報導員o既片段lei~
好pro ga~
hahaha~

我地仲有一日出左旺角同奧海城拍片~
o個日d片o既講稿全部都係我寫ga~
我地o係d色情場所o既門前拍~
要wing同peggy講埋d”雞鬥”、”鴨店”咁o既字~
冒著比人打o既危險lei~
hahaha~
之後去左奧海城繼續拍~
我睇番d ng片~
發覺有兩句對白對peggy黎講有d難度lei~
好似”有愛先可以有性”~
佢會講左”有性先可以有愛”~
另一句係”變相鼓吹賣淫”~
peggy講左”故相貶吹賣淫”~
hahaha~
仲有仲有~
我地ng得太多~
扮大肚o既時候差唔多食晒d喬頭同山楂球tim r~
我睇左d片好多次~
但係次次都覺得好搞笑lei~

我睇番d present所用o既片段~
peggy真係比左好大心機lei~
雖然present o既時候有d阻滯~
唔緊要la~
已經過去~
依家諗番起…
真係一個十分好o既回憶lei~

台長: Snow Queen
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文