24h購物| | PChome| 登入
2005-06-10 18:54:34| 人氣36| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

泰國之旅~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我去完泰國返黎la~
我地一行15個同學仔~
浩浩蕩蕩咁去左曼谷同埋芭堤雅~
好好玩好開心lei~
成個人散晒 @_@ ~
不過lee次係一個好難忘o既trip lei~


我地一連玩左5日~
去左好多地方~
好似睇人妖show la~
湄南河、鄭皇廟~
老虎仔樂園~
珊瑚島等等~
lee 5日之後我就晒到黑左la~
好彩只係黑左少少~

我地食左好多野tim呀~
主要係生果同零食~
食到飽晒~

我o係lee個trip度仆同跌左好幾次~
我隻腳好受罪lei~
瘀晒~
一日比一日黑lei~~~

我買左好多零食返黎lei~
不過使得最多$$ o既應該係買一堆o既boots~
lip gloss, mask, night cream, eye cream…
好多lei~
樣樣好平呀!!!
如果我有多d $$$就好lu~


返到黎香港我o既生活就要回復正常lu~
都係等返工o既狀態~
睇下vcd~
執下野就一日lu~~
希望我所有o既同學們可以快d搵到工~
加油加油fighting!!!

台長: Snow Queen
人氣(36) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文