24h購物| | PChome| 登入
2005-06-19 23:54:51| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

久別重逢~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

久別重逢這個詞語似乎太誇張了~
我跟阿芳只是兩三個月時間無見~
我地太掛住對方了~
anyway~
o尋日同阿芳出街~
知道佢都有睇我o既日記~
好開心lei~
╮(╯▽╰)╭
佢好似發左少少福~
阿芳真係要好好咁進行所謂o既減肥大計la~~~~

"我要進行我o既減肥大計"
"咁你o既大計係點ga?"
"......um……跑下步咁gua......"
"......"
原來咁就係大計~
真係兒戲~
hahaha~

我陪左佢去左玩塔羅牌占卜~
原來失戀o既人係特別鍾意求神問卜ga wo~
個占卜師係個男人~
佢準唔準我唔敢講~
不過阿芳問左3條問題~
唔使10分鐘我地就走得lo~
o個個占卜師講o既野真係簡而精~

玩塔羅牌占卜o既地方好舒服~
好有一個家o既感覺~
好可惜佢播d好奇幻o既音樂~
我o尋晚訓覺都仲諗番起~
成晚都訓得好差lei~
~T﹏T~

o係我返工之前我一定會再搵你出黎玩ga~
希望到時見到o既阿芳係一個皮膚靚靚同擁有一個骨子身形o既可人兒~

台長: Snow Queen
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文