24h購物| | PChome| 登入
2004-01-24 22:06:00| 人氣9| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

年初一至年初三

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

lee幾日做左好多野~
我到今日已經好好tired la~
今個新年o既節目好豐富呀~
我年初一一早就去左bbq la~
燒左d好特別o既野食呀~
好似乳鴒la~
蝦,芝士金菇~
仲有其他ga~
雞翼係必燒ge~
牛扒豬扒~
牛仔骨~
仲有我至愛o既腸仔~
食左好多野呀~

我bbq完之後約左peggy出去睇第一年o係夜晚搞o既花車巡遊~
仲有peggy o既朋友阿心~
雖然真係企左好耐好耐~
同埋好迫好迫~
不過又真係幾靚wo d 花車~
我o既年初一就係咁過la~
返到屋企至極點~

年初二一早就睇陳慧琳飛天舞會演唱會2002~
好正呀~
hahaha~
跟住就去左阿(女麻)屋企拜年~
有d悶ga~
不過臨走o既時候望住阿(女麻)隻眼~
有d唏噓~
um......
唔知lei~

之後去左荃灣圓玄學院拜舅父~
我地每年都會去拜ga~
仲好記得上年拜舅父o個陣家姐唔見左隻耳環~
搵左好耐都搵唔到~
等我地拜完舅父之後再搵~
一搵就搵到la~
我知道舅父一直都保佑住我地ga~
我地同佢講咩佢都聽到ga~

再之後就去左元朗~
搭生平第一次o既西鐵~
不過返大埔就好辛苦la~
搭o個架巴士搞到我成晚都訓唔到~
真係好唔舒服~
訓唔著o個陣突然間好掛住佢~
打左比佢~
同佢傾左一陣ja~
但係我好似舒服左~
我知道佢其實唔得閒ga~
佢話過ga~
如果佢o係香港o既話佢會同我同屋企人一齊o係年初一bbq~
一定得ga~
我信佢~

到今朝年初三都係有少少唔舒服~
不過好得多la~
去左沙田飲茶同睇戲~
好想唔出去ga~
真係唔多舒服~
不過家姐買左飛~
無計la~
同屋企人睇左鬼馬狂想曲~
都幾搞笑呀~
好天馬行空~
我今晚真係要好好咁抖下la~
因為聽日要補習~
姨媽同表姐會上黎拜年tim~
會見到我兩個可愛o既表姨甥女~
聽日屋企會好熱鬧呀~

台長: Snow Queen
人氣(9) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文