24h購物| | PChome| 登入
2003-10-01 00:09:50| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

便服日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係便服日呀~
本來今朝d心情幾靚ga
點之......一入學校門口....就俾人捉囉~=.=
哦...佢話我條帶囉,掛頸個d呀
同j.or理論左兩句
我話今日係casual wear day啦
又話我己經唔係綁帶個d囉喎...
佢的答案~~~咪就係『我唔鍾意學生著呢d 底衫』囉~
勁無奈
d著背心ge..仲慘
本來由頭到尾都冇講過唔俾著ga ma
今朝返到去就一排prefects, 跟住d s.lee呀,j.or呀....棟晒係度捉人囉
lowb~

放左學之後...去mk
其實我要去造grad robe ga +_+
我xx唔俾囉=_=_= 但係我又想造喎
話晒grad喎.自己有番套袍好d
唔想問人惜呀>_<
今日deadline.....但係我都未去度身..

去mk...行街,食魚蛋,炸魷魚,食雪糕,飲芒果雪泡,陪人買書....

夜d囉喎,都係mk,飲左杯芒果xx爽,食章魚丸仔,hea,睇dc..........爆無奈+勁無聊
我知道有人一樣咁悶......-︿-

台長: steLLa
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文