24h購物| | PChome| 登入
2004-04-24 19:10:00| 人氣44| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

definitely bad~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

差死‧今日
一早去到.....仲ok
出奇地留左係另一個room度.....
noR左一陣.....
去cx city tour....
俾人罵左穫.....
paper scissors stone.....
睇睇睇.....
作個鐘坐係度睇人玩......
跟度個INSTRUCTOR話.....
7minutes left...
食他的=
原來我之前個個玩左成個鐘......
唔怪得之坐到我勁頭痛+勁眼訓
30分鐘可以take off一次同land兩次.....
7分鐘就take off兩次land一次.....
但係完全掌握唔倒個感覺......
vhhh去咩#mmg再返轉頭...←人地
vhhh→cut!再vhhh→又cut!
======10 級無奈======
今日學倒ge,唔係飛機
係時間觀念同埋RESPECT
strictly respect.....
不過我認為有d得不償失~
目光短淺的人.唉
有時我寧願短淺,簡單
因為最起碼我唔會錦--depressed.
發覺自己由頭到尾都不是特別期待呢份award.當然我亦都唔會浪費人地俾ge機會.....
d人叫我calm down,不如叫我cheer up好過啦!
i just suffered from emotional problem.
痴=的.

台長: steLLa
人氣(44) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文