24h購物| | PChome| 登入
2004-04-10 00:17:00| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

k lunch 9/4

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日去k lunch~
有我,phoebe,gloria,chris,bosco,eric,wilson,kobe,terence,jacky,jackei,cchai,gigi,katherine
一早出到mk....上旺中唱到3點========
我都唔知當開心定唔開心好~ d人呢就神神化化啦~一個2個繃著臉的!~一係就唔唱..一唱就---救命><唔好轟炸我呀~
and then 腎虧似的~狂飲水就狂去toilet啦.......

行去吉野家==========
坐同傾計,我冇食野呢~
去教協=====有人有証,hehee,可以上去買野咯!
同埋去教協呢個似supermarket但係唔係supermarket的surpermarket玩supermarket!
去買魚=========
阿chris囉~要買魚...都唔明點解佢唔買左自己ge

散晒~我就繼續囉......

台長: steLLa
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文