24h購物| | PChome| 登入
2004-03-27 19:19:49| 人氣151| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

參觀!haeco+hactl

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日去呢個haeco同hactl,係learjet尾2一個offcial activities
一早去到九龍塘..shocked
因為除左輝輝,我同samuel之外,就係架巴士。係少人到我同samuel行左過去問司機,司機又問番我地.係咪icanfly,830~ 輝輝仲問我,點解我會一睇就知個架係我地搭ge巴士....都咁多次啦,唔通連d車都唔認得咩?
等左一陣,真係好一陣!d人先陸續出現,total....唔多囉。hey..唔理。總之好奇怪...gigi俾番張錦旗我,唉喲!!錦我又要搵番christy....俾番支錦旗扶康咯-_-
又有兩個糖痴豆的東西,今日真係分開東同西行,河水不犯井水~hey,我負責睇戲←雖然係衰左d,但係咪點喎..no guts!!!
去左hactl(香港..超級一號空運貨站)先,個個阿叔好悶....好悶,cynthia講左n次好眼訓(去到haeco更甚者!)..好得意ga! DHL個d pack貨ge箱,係圓頂ge;入去個個唔知咩房,就有好多輸送帶,將d貨搬黎搬去,全部都係電腦做..,個棟野分4層,地下係處理新鮮野,d花呀魚呀係濕貨等等,一落機就好快有貨車黎接佢地放學~如果過左個零鐘都冇人去接佢地..佢地就會俾d叔叔搬番上3,4樓擺ga啦...擺擺擺擺到有人黎認領
其實我地入去係要permit ge..所以每個人一個permit啦,行到出去露天ge地方..係有"21條燈柱的feighter停機坪",地下有一條藍色的線..heeeeee係CAD規定ga,我地呢d冇正式permit的guests,係唔可以行出個條以外的地方,總之冇人俾我以身試法囉!!咪我一定做得出~~~~~~要為icanfly諗下...=.=
then隔離有d叫sort container的"貨箱",個d sort container係有鎖ga呢~我冇乜點聽佢講野←係個一part姐。咁岩個個位係叫咩security.....d機箱會under security control啦,總之。仲有就係個d一個個的container,大部份都係有一個位零零捨捨斜上去
|-----------------|
| |
| |
| /
| /
|---------------/
為的只係fit飛機的body shape,用到盡d空間
之後去haeco==香港飛機工程有限公司
睇power pt,落去維修個個port,個度total可以容納5隻飛機,係5隻widebody的飛機!!嘩~我都唔知自己今日學左幾多....不過就摸過隻機..的belly同埋engine。聽講d咩APU的入風口,出風口...吸屎屎的口口,冷氣位,graphite做的避雷針,個d REMOVE BE4 FLIGHT的紅條子←空中之城有講過ga!!!仲有,飛機"落油"的時候會落d curtain隔住佢同其他飛機...用好勁的x水洗走層"表面油",再用隻超超勁的洗油水洗埋nut d底油,綠色的底油~俾d洗油水掂倒,包你一世地中海!

個engine,landing gear等等等等...engine後面分hot stream同cold stream,hot stream係經過combustion(burning)的exhausted air,有成6xx度咁,俾d hot stream吹中,你會變成一個吹上機底再反彈落地下的火球呢~中間係hot stream,錦即係側邊就係cold stream啦...會凍好多,因為機外的溫度會有零下幾10度...所以個個出風位(兼hoist pt)係冇油,仲用左d特別material黎造..engine前面用黎嚇雀仔的尖,係軟膠黎ga!話因為當隻機飛個陣,舊膠會郁下郁下..錦就唔會結冰啦~inertia~
仲有VHF同HF attenna啦..
睇晒咁制,俾我見倒地下有個坑渠蓋的物體..問下d人.....哦!原來用黎groundingga,即刻我地成日講ge earthing,去靜電。
番番去個room度Q&A,問左d問題...仲睇埋片添~!係d飛機landing的意外:
1.有隻機降落個陣一著地,隻機的就”collapse”,即刻散左,wings即爛,機尾即lum,前後斷開兩截~勁\個d人話係因為landing 個陣的momentum太大,搞到隻翼唔知點點點,機尾又唔知點點點....簡單d,就係速度太快卦
第2個video,就係華航的反機事件,雖然睇得唔係好清楚,但係好明顯隻機係真係受到windshear,擺下擺下..

一人有一套杯拎走!忍死我......
去kfc食..um,唔鐘意d氣氛
睇得出有人唔係好likey,梗係啦.....個個拎住部電話.SMS!
..................................................好累地返屋企
遲d補番d相先






台長: steLLa
人氣(151) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文