24h購物| | PChome| 登入
2004-03-31 18:29:00| 人氣39| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

CAMP

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

本來都唔諗住寫....睇開順便啦
阿chris話pre camp同camp個兩日..

precamp‧個日仲早到添囉
連我都唔記得有猜樓梯呢件事,不過我係好鍾意猜樓梯ga!!^o^
同katherine玩好好...贏好多~呵呵
平時同佢地都冇得玩..che,實俾人話我白痴姐
雖然我係白痴‧但係我唔白痴點會顯得你醒先~right!
正如俾人話‧.....
『嘩!乜你個個fd都靚過你ge?!』
係咯,我靚ge...佢地就會顯得冇咁靚ga啦
哈哈~

搭車去新德倫山莊....我尚且記得,有人唔信我呀下!!_/
呢個人係jxxkxx!!!! 我話搭呢部車....唔信喎d人
之後個度d咩車長話得個部車去倒~呵/////大仇得報
去到個度..嘩,乜個阿叔咁熟口熟面ge????!!!!
arche....佢係博康ga ma.去過pok hong咁多次,見過又如何

then走左上陽明山莊,本來都唔信要行20分鐘~~~~~~
行下行下,係整整的4個字‧個條錦ge死人斜路
踩單車實刺激死
--------------------------------------
朝早treasure hunt
唉,點解我會錦ga.....不過難保再玩多次我唔會錦囉~
落住雨仲要d teammate陪我一齊跑‧仲開罵戒添
『SORRY喲!』
落住雨係尖沙咀A度唱歌....係乞錢而岩
我唔信有幾多個上智的人會做得出囉
同佢地講肯定又俾人話我白痴呀‧做埋D咁核突的野啦~
heyhey~我地豆倒5大元ga^3^
仲有好多好多好多好多好多好多好多好多好多好多好多好多多多多多多多多多!自此之之後,每次見倒d咁上下的人,都知道佢地一定玩緊o camp的
TREASURE HUNT!


TO BE CON'T

台長: steLLa
人氣(39) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文