24h購物| | PChome| 登入
2004-11-24 00:38:10| 人氣53| 回應0 | 上一篇

17/11

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚打俾Tanya...
除左恭喜佢個Starbucks個攝影比賽入左圍之外...
當然係順勢約埋佢出黎啦...
哈哈...
好鬼掛住佢呀...

今日返工既心情都幾high架...
係咁同Fion諗去邊到食飯...
但又驚Tanya放飛機喎...
皆因佢D record實在太好啦...

放左工...
即刻打俾Tanya...
好彩佢出緊黎...
果然今次冇呃我地喎...
同Fion係個canteen坐住打發時間個陣...
終於都忍唔住D食物既誘惑...
決定開餐...
點知...食少少又食少少又再食少少囉...
半島個staff canteen真係一流...

之後換完衫...
去左阿Kam家姐間鋪頭睇Laneige D野...
咁耐冇見...
Kelly姐都仲認得我...勁...
原本係Fion話想買野架...
點知...最後買野個個係我...
不過唔係Laneige...係佢個姊妹牌子Mamonde...
Peeling同Mask...幾正!!
冇介紹錯...

睇完野...
Join埋Tanya過左去"仙x岩"...
我地三個真係嘈到震...
(當然唔會夠我地五個加埋一齊咁嘈)
傾左好多好多野...
好開心...
最爆笑既係...
Tanya好大聲咁話...
"食煙既人真係too shit"...
隔離檯個兩個女仔係食緊煙架囉...
真係樣衰...

之後落左去Stabucks呃野飲...
繼續嘈...
連聰哥都行埋黎加入我地個墟...
哈哈哈...
我地仲係Starbucks係咁影相...
好低能呀...

佢地十一點就閃身啦...
而我...
當然係留係度幫Cali老師同Jerry執野啦...
話晒聽日半島放假...

我同Jerry又係7仔門口坐...
飲飲食食咁啦...
坐坐下...
突然出然左個傻佬...
走過黎搭訕...
佢叫阿龍 or 李先生...
係咁講佢自己D情史...
最有趣既係Jerry竟然理佢...
最後我地都趁機鬆人...
不過Jerry就請左佢飲左支"米酒"...

我地行左去第二度...
坐多一陣就回家啦...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

順帶一提...
近期心情真係唔錯...
好耐都冇喊過啦...^^

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

呢期對一D人好狠心...
殺手也不例外...
可能唔想再被hurt了...

台長: SHAN
人氣(53) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文