24h購物| | PChome| 登入
2004-11-11 01:26:50| 人氣51| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

6/11

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

訓左兩個幾鐘...
今朝同Fion一齊拍更...
十年難得一見...
我地兩個都好累好眼訓...
好似兩條好多煩惱既喪屍係個floor浮遊...
哈...


我地由返工開始就等待放工啦...
因為我地放工要做一樣好high既野...
好興奮...好開心...
原來有時Fion都好癲架...

七點啦...
拿拿臨換完衫...
就趕過去Ocean Centre...
上左惠康...
買左...買左...
半打喜力...
出左去吹海風吹吹水...

係半個鐘頭入面...
我飲左三罐幾...
好彩塊面冇紅...
跟住返Starbucks上班去...
真係好刺激...同好激動...
係小ring緊個三個鐘...
好開心架...冇野煩...

不過我諗一定冇下次...
因為好辛苦...><
又要係咁去Toliet...
都係未夠一點就收完個Pastry...
Call左Ben落下面樓梯傾計...
講番份工...同埋近期D煩野...
佢做左我個"好阿哥"呀...
當然我係佢個妹啦...
感覺好warm...
話晒都係"屋企人"嘛...

佢叫我...
嘗試唔去咁在乎每一個人同事...
唔好去煩埋人地D野...
有時做一個listener已經好足夠...
幫到既就幫...
幫唔到既...唔使迫自己或者夾硬黎...
咁...自己冇付出咁多...
最後有D咩事...
都唔會Hurt得咁深同咁傷...
仲有好多好多架...

之後同佢上返去Starbucks...
等Jerry同Rosa...
其實我已經眼訓到頂點...
但都陪左佢地落旺角食燒夜...
坐到成四點先走...
我都冇咩講過野...
又眼訓...又煩惱...

台長: SHAN
人氣(51) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文