24h購物| | PChome| 登入
2004-11-23 23:45:21| 人氣50| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

12/11~16/11

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

跳左幾日唔寫啦...
冇咩特別...
都係返工放工...
放完工又再返工...



不過12號個日曾經去過Landmark間分店(半島)幫手...
個度好悶架...
冇生意...所以十二月尾就會摺埋...
開始習慣新既工作...

係我印象中...
好似日日半夜三更唔係係葵芳打冷,飲野就係講電話...
因為有D問題未解決到...
而個結局仲好出人意表...
可能好多野都真係整定啦...
好地地一個女仔...
竟然有咁多隱憂...

近期唔知係咪太累...
成日講講下電話就進入夢鄉...
仲要講番發緊夢個D對白...
攬到自己有D語無倫次...

而Starbucks方面...
我已經正式向阿Ken起訴Phoebe...
佢做初一我做十五...
跟本就公私不分...
成日好似唔抵得阿Ken對我好...
單打我同暗串我...
係咁既工作環境底下...
真係一D都唔開心...

其實我返Starbucks做Part Time...
都係想定時定候同我D朋友仔聚一聚...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Tanya同TRB強哥都有黎半島探過我...
Really Surprise @_@

小白同Johnny係同一日蒲頭搵我...
好難相信佢地冇路架喎...
不過都好...
佢地仲記得我...
小白仲話畢業個日...
我冇朋友撐場唔緊要...
佢會借佢老母俾我影相...
可惜我老母都會去...
Anyway...THANKS...^^

台長: SHAN
人氣(50) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文