24h購物| | PChome| 登入
2004-11-23 02:54:28| 人氣60| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

10/11

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日都係剩係返半島...
我個D亂諗野既小毛病又發作啦...
遲早思覺失調...
所以食飯個陣...
迫左BoBo出黎陪我去IVE拎畢業袍...
我諗...冇左佢...我又會激死同炆死啦...


好耐都未去過杏花村站...
雖然係個度返左三年學...
但一D warm既感覺都冇...
睇下我幾愛我學校...

拎完件袍...
落左去杏花新城搵野食...
嘩...原來有好多鋪頭已經執鬼左...
最後去左"九斗半"...
食左個好美味既菜飯同擔擔面...
個個衰Bo...
又再次由得我一路食飯一路炆死...
佢自己掛住睇"秋官"同"江華"...
我都知你係佢地小fans...
但都要理下我架嘛...

去到荃灣...
突然間諗起一年前既"一生一世事件"...
真係有D... ...

返到屋企已經十一點幾啦...
上下網搵下工...
大約一點幾...
Jerry就打黎啦...
好變態同好多口水地...
我地又講到成六點啦...
最大問題係...
佢返六點九...
我返八點...
哈...

台長: SHAN
人氣(60) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文