24h購物| | PChome| 登入
2004-09-06 11:48:31| 人氣10| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

25/8

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日返十二點...
终於都要拍Phoebe啦...
我剩係覺得佢好假好假...
佢編左我企Pastry同Register...
又係打天才波...自學...
不過都預左佢地唔擋我係一個新人...


好彩到左三點...
Kai,Jerry同聰哥返左黎...
咁都冇咁驚...
Ida射左波...攪到我今日要做成十二個鐘先有得走...

有段時間...
得番我同Jerry炒擋...
同住部收銀電腦一D都唔熟既我...
又勁多coupon要入數...
攪到個場死晒...超亂...
我都好無奈...同好唔好意思...

之後幫佢地收埋野...
好不容易咁就捱過左十二個鐘...
真係超累...

攪好晒...
就齊齊落左去旺角Join埋Ben同Brian既朋友...
去左"打冷"...
氣氛...好悶...
因為有幾個又唔識又唔好玩既人(Brian's friends)...
食完野...
死人Kai好似high大左咁話落bar...
佢好似唔記得自己聽朝約左個VIP...
玩到四點幾先走...

台長: SHAN
人氣(10) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文