24h購物| | PChome| 登入
2004-07-18 18:30:30| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

17/7

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日訓到兩點鐘就起左身啦...
heir下heir下又打左俾Virgin啦...
同佢講講下電話...
阿健打俾我呀...
嘩...佢返左黎啦...
(佢無聲無色咁返左大陸做野...
每兩星期先返黎香港一次...)


最後...本來諗住唔出街既我...
都俾一俾面...
十點幾出左去同佢飲野...
Virgin都有去呀...

都係去左老家...
係呢兩個幾鐘入面...
我地不停係咁笑...
好變態呀...
肚都痛埋...
不過...阿健真係有時差架...
慣左早睡早起既生活...
一到十點幾就好好好眼訓啦...
係大陸生活真係好慘... ...

傾到差唔多一點散水啦...
我繼續留守...
等Ben同Jerry收工食燒夜...
無計啦...咁夜先出街...
冇理由咁早返屋企架嘛...
哈哈哈...

越黎越發覺自己好迷啦...
點算...
原來有時賤仔都可以咁冷靜去分析...
好一個送錯左俾我既Bonus...
希望...

台長: SHAN
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文