24h購物| | PChome| 登入
2004-07-17 02:21:37| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

14/7

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好辛苦呀...
尋晚又失眠啦...
跟住唔知點解九點半就醒左...
唯有起身上網搵工啦...
跟住睇完個"戀愛自由式"...
就打電話俾Virgin啦...
(每日起身例行工作...哈哈哈)...

整個下晝...
好似都係講住電話...
都唔知點解我地真係咁多野講...
heir下heir下...
我地就出左街啦...

約左Tracy同慧慧係尖咀食飯...
Tracy黑左好多...
慧慧女人左...
本來仲有Nat同Florence架...
可惜佢地臨時唔得閒...
去左Anytime食飯...
個度D野都幾ok喎...
飽到想死...

慧慧走左之後...
得番我地三個四圍狂...
都有去Muji搵阿Fish呀...
每一次周小姐返黎都見唔到佢...
好攪笑...

最後去左Starbucks...
佢地陪左我一陣就走左啦...
我繼續等待Starbucks班朋友仔...

今晚齊齊去Rosa屋企燒野食...
慶祝佢生日...
十二點半已經入左沙田啦...
好快...
佢屋企好舒服架...
如果第時有間咁既屋...
同D朋友share都唔錯...
好Free...好正...

玩到第日八點半先散水...

呢期好病呀...
雖然辛苦...但依然想玩...
好鍾意而家咁既生活...
就快冇架啦...
要珍惜珍惜...

台長: SHAN
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文