24h購物| | PChome| 登入
2004-09-17 01:08:51| 人氣7| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

開學

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

9 月13日 開學

今日係開學的大日子….我地的責任係sit 堂
一到番學的日子,學校就會勁多單車,所以我都係決定行路
早20分鐘出門口,搵路
有一點唔熟路,行了一條比較長的路,不過都準時到wor, 比想像中近
因西區有好多座,我要找第2座,有一點難度
找了一個local問,被點wor
累我遲了5分鐘

入到課室,已經開始左啦
冇時間俾我choose個靚位
坐在最後,要主動識local wor,以便日後資訊
問前面2個女同學借紙,話我係香港黎,佢地都好nice wor
落堂仲主動問我電話,話有咩會打俾我….很開心
呢堂農產品貿易都ok wor, 個阿sir都ok風趣,學生都ok留心
不過我就聽唔明佢d笑位,其他同學係度笑,我笑唔到lor

join roommates齊食lunch, 2樓飯堂都ok好食

第2堂係 information econ
我又遲了些少,坐在最後
不過呢真係gap到爆,全班冇人係度聽書gar wor
一d係度睇報紙,send sms , 仲要全部人坐係最後
阿sir講書仲低^能,係度介紹d科技產品
拎部pda出黎show野,又介紹下手提電話,講下d型號,講nokia…..
頂唔順,訓著左
break個時同阿sir講話我係香港交流生
佢一路同我講野,一唔拎支煙出黎
佢大聲問班長知唔知我係香港人
d同學話睇唔出wor……..好hurt!…難道我很似大陸人嗎…..
都係要染番啡d頁頭髮先得…我不要似大陸人呀
阿sir出左去食煙,d學生就係班房入面食煙….好恐怖….
呢堂要上3個幾鐘,阿sir話...點解咁耐都未落堂gar…
這是大學課堂嗎 ?
我決定drop了這一科!


台長: sharon
人氣(7) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文