24h購物| | PChome| 登入
2005-05-02 21:38:45| 人氣17| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

last day

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好耐都冇打過日記啦
我終於交左hon pro 啦
做左成個sem gar, 佢終於出世
雖然佢係一個低能仔, 但我都會好鍚佢gar
不過交個刻又唔係特別興奮,因為交draft個時我已經將佢放低左啦

星期五, 我上完我人生最後一個上學日啦
之後仲有farewell party, 都玩得好開心呀
睇powerpoint睇番我地上莊時既相, 個一刻真係有d感動呀
跟住我地又係朋友仔既背部寫自己既感想
我真係會好掛住中研既同學仔gar
永遠會記住北京生活既回憶
Irene , 秋, 小明, 詩, ca , kanis , king, benny, john, ida, Karen, apple,…… chung, 生, cecily, Shannon,……. 好愛你地

我正式唔洗番學啦~
又未搵過工wor
不過去完us先算啦

台長: sharon
人氣(17) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文