24h購物| | PChome| 登入
2004-09-16 01:15:10| 人氣11| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

遊西湖

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

黎左杭州咁多日,第一日見到太陽
9點起身整左學生証個d,從來冇試過咁早起身,雖然之前chur左幾日勁tire
但難得晴天,梗係出去玩啦
坐了差唔到一個鐘車先去到
諗住入個唔知咩廟,因為冇學生証,決定遲d再去

then入個唔知咩公園,ok靚既,都係d山山水水,但我不大興趣
行行,終於去到西湖wor
呢part西湖比之前個part好好多wor,都ok靚wor
去了蘇堤&白堤

發現我有一班好gap的同學
patrick好似大雄咁,1秒內訓著,仲要d笑位勁gap
gigi超低b,我地有共同嗜好,就係諗賤野
louis係估佢唔到,又係gap人一個
肥光係funny人一個,成日俾我地激死~
就係因為呢班咁既同學,我每日在蛙艇

行行行,行到腳都跛,終於行左半個西湖,好勁wor
俾佢地取笑我冇詞彙
成日既形容詞都係… “嘩..好靚呀….好舒適呀…好繁榮呀….”
我既task係連用四字成語

跟住去西湖天地既「一茶一坐」食晚飯
好靚好舒服wor,有good view,d野都好食wor
每人只係$29,決定每星期要食一次西湖天地呀
晚飯期間又是gap人的聚會,笑死了

台長: sharon
人氣(11) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文