24h購物| | PChome| 登入
2005-05-11 00:26:10| 人氣31| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

生日快樂

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日, 我生日呀, 其實已剛剛過去
以前好著重生日,想有d好難忘既回憶,想成日都有好多節目
但依家, 冇咩所謂啦
咪又係普通一日
可能因為有其他更重要既野做 – exam
慶祝既opportunity cost太大啦
因此,慶祝也成了 the highest option value forgone
不過生日唔係好快樂
因為炒左呀, 唉呀, 好簡單既野我都唔識
個個point我明明讀左好耐,我應該係識gar
可能因為見到份卷唔識, 亂, 諗唔到
唉, 要快d離開試場,以免同學見到我黑面……

跟住同老公仔去左又一城 exp lunch
就去左佢度陪佢溫豬, 因為佢要exam 呀
to 誠: 我真係冇唔開心呀, 我知你要考試ma
同埋你已經俾左好多時間我啦, 仲有生日蛋糕, 我已好滿足啦
不過記住仲有我份生日禮物呀…哈哈… agnes b…..
仲有就係, 尋日我地又吵大獲..唉..真係好唔鐘意, 搞到大家都唔開心
又溫唔到書, 浪費左成日呀, 如果唔係我既 mfc應該會好少少gar,
我地要一齊努力!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

生日[應該係人每年驗證自己有幾多朋馳既時候
thx all of you…sms , icq, phone and 親口祝賀
哈哈, 仲有多謝朋友姊妹們送的香水, 很喜歡.!

生日願望….我希望之後個2科會考得好d呀@@@@@@@@@
仲有以後唔要同男朋友嘈交呀, 要恩恩愛愛
我要有一份好工呀

台長: sharon
人氣(31) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文