24h購物| | PChome| 登入
2005-06-13 00:02:23| 人氣34| 回應0 | 上一篇

又走啦我!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日好唔舒服呀,因為聽日就要走啦
雖然呢年都不停周圍去
北京, 杭州, 依家美國
但, 今次真係好唔捨得呀
人地熱戀緊gar ma, 真係分唔開呀
我唔想走呀, 2個幾月, 好長….

Baby, 你要掛豬我呀, 要事事小心, 錫我多d
我會聽話gar, 我會乖乖地gar
我地好快就可以有wonderful trip啦…
他約我去迪士尼

各位番工既朋友仔, 要加油呀, 俾d心機做, 唔好咁易放棄呀

搵工gei, 努力, 唔好急, 總有一份適合gei, 希望快d搵到啦
個個要係我番黎時都番工呀!

工都未開始搵gei朋友仔, 你地搞咩呢?係咪想等埋我呢, 哈哈?!!


<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

台長: sharon
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文