24h購物| | PChome| 登入
2004-07-30 18:26:44| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

就係傷心既時候.....

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

傷心還傷心~佢唔愛我~都已經成事實~
當然~我遷梗係要繼續我既mb生涯~
呵~身為人馬座既我~就梗係要盡人馬座既責任~~~~~花心~~~~~
真正認識我既人都知我不嬲都勁花心~一踏4-5船都試過~
哈~而家呢個moment我就正係一踏4船之際~唉~都唔知自己咩做既~
不過算啦~係咁就係咁嫁啦~花心係天生既~冇得改~



一對~林子瑄
如天生我最愛你 不左閃或躲避
願不論行或企 要與你在一起
縱使仍然 朝三暮四
厚面皮 未怕被捨棄
已經愛定~你



愛是最大權利Pingpung
憑我徹底的勇氣 愛是最大權利
不理場面不偉大 我共你始終同遊生死
還有哪一種結尾 花光一切在乎你
沒有想過太多 我只需要你



玻璃鞋之粉碎三角琴~鄧穎芝
我兩手敲動這鋼琴 腦中想念起某人
未能用琴鍵聲音掩蓋秘密
早已不太安份 偏要監禁一千日
很固執的母親 相當敏感
對什麼亦過問

台長: 心未泯
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文