24h購物| | PChome| 登入
2004-07-30 17:31:40| 人氣25| 回應0 | 下一篇

傷心到嘔電牙.........

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

點解人要咁清醒~我情願生活係我既dream入邊
我連續幾晚冇訓~喊都喊到隻眼不似人形~點解
我已經受夠啦~點解要一而再~再而三~咁玩我牙
我自問唔係一個好女仔~但係點解要咁樣做牙~足足三次啦
點解我次次都要做好人~點解次次都要放棄
心情接近崩潰~一直一直都好想嬲自己
自己點解咁唔生性




你換了情人
她是誰人
難明白她終得到你
真的不甘心

似未到時辰
始終未有聽到分手
怎叫你自責
寧願靠著你
扮著笑面迎人




我唔會再去笑面迎人~因為我笑唔出~仍都唔想笑
今日既阿phy~已經唔係昨日既阿phy啦

台長: 心未泯
人氣(25) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文