24h購物| | PChome| 登入
2004-12-15 21:21:28| 人氣23| 回應0 | 上一篇

For a new target!!!!!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

.番Drama....真係有d悶既感覺...人雖然係多...但係一係就f1一係就f4....好悶..牙媽右成日問我點解成日去Drama喎....我答唔出....因為我去只係陪下人...

.""Happy Birthday to u~happy birthday to u~happy birthday to phyphy~happy birthday to u""今年生日好悶...真係好悶...右要自己一個係吉之島到渡過....好慘

.Merry Christmas!!!今年聖誕節真糟糕.....要同我部電腦渡過

.究竟你對我係點....睇你個網咪知咯....我根本冇係你腦海到出現過...甚至你只不過當我係點頭之交.....連朋友都不如....儘管你話我係你朋友...我都覺得你根本就冇理我....算啦.....我決定左.....For a new target!!!!!!!!!!

.眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處

台長: 心未泯
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文