24h購物| | PChome| 登入
2004-12-02 22:06:05| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

日記一則

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日is終於冇訓覺啦...而且聽得好明添..
pth~成堂係到講費話~成堂係到打字..
mus~有冇搞錯牙~~missho唔番~~我搞得咁屎辛苦佢竟然唔番~嬲^^~
eng文~上左去hall到一路睇人射箭~一路poem~搞左成堂~落到去engcor默書~默完書d時間都淨番少少~~癲癲就係到講佢d<趣>事~
lunch~同ada玩”鴛鴦””汽水”~勁搞野~
中文~misslau將佢生動有趣既教學~令我唔想落堂~
math~個條大漢~又係到講費話~咪由佢~我自己訓~點x知佢串我..丁頁

放學上drama加英詩~
英詩勁爆悶~本身4點幾要落去班房~跟住我同misscheung講~我要drama~咁就走得啦~

跟住ca2~又落左去~跟住我咪同蔡伯講佢唔係到咯~蔡伯竟然講粗言...x佢個x~~><跟住佢上番黎~我做功課~6點幾走既時候~2大<<猛男>>話陪我喎..嘔死啦..叫kathy既女仔問我係咪真~梗係唔係啦~佢地係到嘈姐~唔洗理佢地嫁~(想知咩事問我啦~)係咪真係想傳到form1都知先安樂~

番黎去買三角朱古力~~正爆左~~跟住諗住去食冷麵~點知太晚了~算啦~下次先食啦~~肥左添~~要瘦番先得!!


激死我啦~drama今日話我生日個日要番佢排((18號牙~講左比你知~記住送禮物牙!))~~仲諗住去學校個個旅行慶祝添....嬲!

台長: 心未泯
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文