24h購物| | PChome| 登入
2004-12-11 11:33:36| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

錢.....煩爆

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

原來錢真係咁重要嫁喎....

今日一番到去...因為未做張bkreport既關係.所以就即刻去canteen一路食早餐一路做...坐到搭9到呢~就做完上去啦~~
上到去睇下個銀包...點解好似冇咩錢咁既~~原來冇拎飯錢....激爆我...
is~~asir右話唔番既~~你做咩番喎€€諗住有得做下功課仔嫁~~而家搞到我要上堂~~死啦....is真係好難......電阻??咩黎嫁!!電流??咩黎嫁!!電壓??咩黎嫁!!睇黎要搵人幫下我至得啦!!!!!!
小息....d女童軍賣獎卷.....香港童軍總會有冇搞錯牙~~成日都遲過女童軍總會既~~我幫左darling同amysiu買~~嘩~~女童軍總會係咪呃錢嫁~~我地賣個d就5蚊張~你賣個d就10蚊張~~搞到我銀包右冇左廿蚊啦~
中文~~我真係好鍾意misslau!!!!!佢係第一個令我唔想落堂既老師牙!!
英文~~癲癲講故仔~~搞到我訓著左~
數學~asir冇番~~中史個個黎代堂~~幾驚佢教中史牙....
lunch...因為冇帶畫簿~~所以飛左2次的的~~25蚊.....銀包就黎比吸乾....跟住kevin幫我買飯~~右12蚊~~
art~~悶爆左~
放學~~開會....更加悶爆~~
跟住落去買檸檬茶~~5蚊~~諗住走~~去到友愛既時候~諗下諗下~都係番番去學校~費事悶爆~~
上去佈置~~~~~~~~~~勁靚牙!!!!!!!!!!
跟住落去~2C打邊爐~~右買野飲~5蚊~~跟住肥班長同rachel夾野比我食~~好味爆~

跟住同rachel一齊走~去置樂~諗住牙媽唔會咁番由旺角番黎啦~咪諗住去食野先咯~買格仔餅6蚊~點知番到屋企~原來佢地已經番左了.....

跟住真係好支力.....睡了.....本來諗住去步操~~但係真係好支力~~所以告假了....

台長: 心未泯
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文