24h購物| | PChome| 登入
2005-11-22 16:02:15| 人氣46| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

已經十一月了

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好耐無係度寫野lu~~~~

入到大學
好多野都唔習慣
樣樣都要適應
好彩有一大班朋友互相支持一下
上堂有得傾下計
落堂有得吹下水

但係面對住assignment&exam
我真係好唔想返學
好唔想理佢地...
我知道係唔得...
所以都係要死頂
作為一個BIO 拎E既人,
我比無讀BIO既人唔好得多
但我仍然係好憎某幾個BIO既topic....
咁樣我一樣都係唔想去温佢地...
咁點算...
我個腦都唔知係點構造既
唔中意就唔做

今天經NOEL chan一講...
先知道我地依家讀既野唔悶ga
不過要睇你點讀佢law
其實有好多野,都要我地自己去揾去發堀
呢度就係同中學好大分別既地方啦
我都仲未慣到...

開學時死都話自己唔會上莊...
點知依家仲做埋財政tim...
又係唔聽自己話既後果
如果當初堅定D唔上莊
今日會唔會開心D????
我都唔知道
不過識多幾個朋友應該唔會係一件壞事卦
朋友們一起共同進退,都係一種經歷黎既
就好似同00你地一樣
大家一齊經歷風風雨雨先可以keep到深刻既freindship ga ma

台長: 芘芘
人氣(46) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文