24h購物| | PChome| 登入
2005-06-07 20:55:34| 人氣64| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

lalala

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

突然想用番呢個新聞台

今日我先覺得體藝帶俾我既野
i mean 係校外既野
因為我從來唔參加比賽
但係今次interview手工班導師
我覺得唔多唔少都係因為我係體藝既學生
佢什至睇都唔睇我既art work就同我簽contract
that suprise me a lot
佢仲想話叫我教埋畫畫
我見到果個miss面有難色tim呀
因為如果我真係教就等於搶佢飯碗
講真,真係要我教的話,我一定會推左佢
因為教左既話,我一定會映衰體藝個招牌
呢樣野我點都唔敢做
雖然我對體藝既感覺係....你明家啦

我依家有好多同學朋友想見呀
但係又無錢又住得遠
又無理由下下都要人地就我
(雖然我以前都就得唔少家啦)
但係係無錢既情況下,又變得唔想出街
其實我真係好想出黎同你地食下lunch,行下街,領下計
但我一諗起我既車錢同搭車既時間...我就頭痛啦

依家我真係好想好想去南丫島呀
你地話同我去家
但係你地又個個都要做野....
得星期日先得閒...
呢幾日天氣又咁正...
唉...係既,
其實只係得我一個咁得閒無聊姐
又唔怪得你地既

排名不分先後
包包
瓜瓜
菲菲
光頭
YEUNG
green B
christy
fiona
chloe
ar yu
doris
tina
......


台長: 芘芘
人氣(64) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文