24h購物| | PChome| 登入
2005-07-26 21:29:27| 人氣48| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

願大學之門為你我打開

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

有一日公公聽見話有中七生夠資格都入唔到大學...
佢話...
做咩政府唔俾多D錢出黎等人人都有得讀呀!!!!!
身為家下既中七生...
我真係好想可以人人都有得讀
但係如果退一步諗
由社會出發
就會發現人人有得讀唔係一件好事
結果亞戍都讀得既話
聰明既你一定諗到有咩後果啦
有競爭先有進步
我都唔同意要cancel學能測驗
而理由係唔想俾學生咁大壓力
係競爭既大前提底下
壓力是必需的
試問有幾多個肯自發去讀書丫??
有幾多個係真係鍾意讀書丫??
話讀書唔係為考試係假既
如果唔用逼,
果D只要努力讀書就有成績既學生一定唔會浮上面家喎
相反,真真正正努力過但得唔到成績又確實唔洗傷心家噃
因為考試制度只係揀D考得試既人出黎
考唔得既就自然會有另一條路要行
大家一樣有付出
大家一樣有努力
將來都一樣有成就


我發現我開始語無倫次啦...
死...

台長: 芘芘
人氣(48) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文