24h購物| | PChome| 登入
2005-08-20 00:35:46| 人氣59| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

道不同不相為謀

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

其實照道理
同一個同班6年既同學應該好好感情家ma
而且仲話fd左咁多年
但我自己都覺得,
呢2年,我地生疏左好多
雖然仍然會一齊食飯
但坐埋一齊就係6個人
真係...傾下計既時間俾以前真係少左好多好多
慢慢,各有各既想法
各有各既路要行

的確...
當你同佢既想法做法完全背道而馳既話
而你又同佢講過傾過談論過
但佢依然故我
咁我覺得...道不同不相為謀
如果你睇住你個fd面對住AL都可以繼續睇漫畫,大覺訓,唔温書
佢當然有佢既理由啦
但果D明顯係佢既藉口
你同幾個朋友一齊勸過,提醒過,鼓勵過
佢依然覺得訓覺比較適合佢
咁我地都無辦法
我覺得自己無盡過努力既人係唔應該得到好結果
所以當我知道佢既成績既時候,都唔會surprise
因為我一早預左佢係會咁
當我知道佢jupas result既時候,我都無surprise
因為都係預料中事
一個人有無盡過力佢自己知
我當然都希望佢好彩有U讀啦
但係其實以佢性格,根本沒可能
仲有邊個form 7,jupas D choices點排點揀全部由老豆負責丫???
話唔識係假既,話唔知想讀咩係假既,
懶係真既,唔想自己負責任係真既
如果咁大個人連自己既前途命運都要人地去決定既話
咁無人可以幫到佢自己law

成日揾藉口等自己唔洗做番自己應做既野
我覺得同我既原則完全唔配合law...
我好清楚呢個係我地愈黎愈遠既主要原因...

可惜嗎??
我也不知道

台長: 芘芘
人氣(59) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文