24h購物| | PChome| 登入
2007-06-21 01:26:26| 人氣81| 回應3 | 上一篇 | 下一篇

20 Jun 2007

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

昨天是端午節
媽媽說要過了端午節才真正夏天的開始

前一陣子澳門一直下雨
今天迎接著我的是久違的藍天
藍得沒有一片雲
這樣的藍天很熟悉
有點像Purdue 的天空
只是回憶當中的藍天要比現在的更藍

剛回來的時候
興高采烈向媽媽向美國的天空有多藍
樹有多綠
媽媽說
我說的話也為她帶來了嚮往

可能
天空的顏色
是取決於看天空的心情

前天跟D先生談起Socio的教授看人給分
若又突然間講起”悲劇二人組”這個組合
現在想起來會覺得有點遠
不竞過去的一些經歷讓兩個人會走在一起

”我們都沒有想過會有這樣的一天”
幸福
其實一直都離我們不遠
不是嗎?

成績全都出了
自己有付出多少努力
自己最清楚

現在又開始了我做問卷調查的生涯
這個算是份比較好賺的一份工作
為我9月頭的旅行好好做準備
打算會去泰國
因為去玩的同時
可能的話可以找找親愛的So小姐 JUB~

一直以來
是我把很多事情都想得很簡單
不過
從不同的人身上所看到的
會讓我覺得自己好幸福

我幸福
因為
我可以選擇

跟一位很久沒有聯系的朋友
問候一下
以前我總覺得
他該快樂一點
現在會懷疑
快樂跟應該
這兩組詞是否可以走在一起
每個人追求快樂的方式不同
而可能他想要的
只是
很簡單的

這個夏天要快快樂樂
好好生活
嗯~
我會的^^

幸福會眷顧它每一位信徒
只要你相信
幸福一定會出現在你的身邊

看電影
主題曲

送給正在追求幸福的你/妳

-----------------------------------------
http://www.youtube.com/watch?v=iBeG_UNflBg&mode=related&search=

Way back into LOVE

I’ve been living with a shadow overhead
I’ve been sleeping with a cloud above my bed
I’ve been lonely for so long
Trapped in the past, I just can’t seem to move on

I’ve been hiding all my hopes and dreams away
Just in case I ever need em again someday
I’ve been setting aside time
To clear a little space in the corners of my mind

All I want to do is find a way back into love
I can’t make it true without a way back into love

I’ve been watching but the stars refuse to shine
I’ve been searching but I just don’t see the signs
I know that it’s out there
There’s got to be something for my soul somewhere

I’ve been looking for someone to shed some light
Not somebody just to get me through the night
I could use some direction
And I’m open to your suggestions

All I want to do is find a way back into love
I can’t make it through without a way back into love
And if I open my heart again
I guess I’m hoping you’ll be there for me in the end

There are moments when I don’t know if it’s real
Or if anybody feels the way I feel
I need inspiration
Not just another negotiation

All I want to do is find a way back into love
I can’t make it through without a way back into love
And if I open my heart to you
I’m hoping you’ll show me what to do
And if you help me to start again
I’ll be there for you in the end.....






台長: 小尼子

您可能對以下文章有興趣

人氣(81) | 回應(3)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

蕃茄妹~*
基本上..來泰國是不應該不找我的..
應該和找我,是可以連在一起用的~
2007-06-21 01:42:12
in
大慨是你
真心換真心的道理...

讓我們的二人組...變成四人組
2007-06-21 02:30:39
gladis--淑琪
music n lyric 我睇左兩次ar..
好好睇ar......
而我都愛上呢首歌
<<way back into love>>.....正

suki
2007-06-25 14:39:29
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文