24h購物| | PChome| 登入
2004-06-02 20:00:01| 人氣53| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

【麻煩 + 小器 =男人?】

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我真係唔明白~點解D男人仲小器過女人??
咩都要斤斤計較~又要脅~又咁又咁~
真係好鬼難頂…

鍾猩猩同我老豆就係一個好例子~

鍾猩猩就成個女人咁~又小器~妒忌心又重~
成日都問"我係你邊個呀?點解我要幫你?"
好心你啦~呢D野…女人問都覺得煩啦~
何況你堂堂一個男仔講?簡直係令人討厭囉…
又成日問"我同??邊個靚仔D??"
明知個答案就唔好問啦…咪箋自己傷心…
真係煩到痺……

我老豆又係…我去訓下覺…唔洗賤到特登係我要睇電視既時候轉台…
真係好肉酸囉~咁大個人都咁小器~洗唔洗死左佢呀?
我真係好憎D咁小器既男人囉…真係好討厭…

係街隨便執個女仔都無你地咁小器囉!
你記住!我頭先睇唔到可以睇番~
但係你地既行為係彌補唔到架!!

我真係唔會好似你地咁小氣…真係無D風度…
好嬲呀!!又煩又小器!就係時下既男性特質……!!?
唔怪得而家咁多女仔都唔男仔揀女仔啦~~
你地抵死架!!

台長: 【::北極仔、】
人氣(53) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文