24h購物| | PChome| 登入
2004-05-31 19:44:19| 人氣41| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

【你哭 了】

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日又見住你喊…雖然唔係第一次見你喊…
但係係第一次見你喊得咁犀利…女仔…係咪就係咁軟弱?
見住你係我面前…喊到面紅眼腫…我…又可以做咩野…?
我知道你需要既唔係我…或者你只係當我水泡…
唔緊要…最起碼我知道~係果一刻我無後悔…
咁已經好足夠…已經無咩野唔o岩~

我講過…我唔會再做會令我後悔既事…
仲記得兩年前令我最後悔既一刻…我永遠都唔忘記…
我當時既決定…我知道我錯左…我錯得好厲害…
但而家先後悔有用咩…?所有野都番唔到轉頭…
你唔會再返黎…我亦都唔再愛你…一切已成過去…
但係記憶既烙印仲係我心裡面…到而家我仲會內疚同後悔…

所以就算以後發生咩事———我都會係你身邊~
你記住~我永遠都唔會拋低你唔理~!
你永遠都係我既好朋友~︿︿

台長: 【::北極仔、】
人氣(41) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文