24h購物| | PChome| 登入
2004-05-31 19:29:30| 人氣31| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

【 小蜥 蜴】

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

琴晚執房…清理左好多野…小學功課啦~
中一、二既工作紙…notes……
正係我執到好累…成身汗既時候…我就諗住閂埋房門換件衫…
點知係我閂左門之後…見到門後既牆有野郁郁下…
望真之下…係一條仲長過我中指既小蜥蜴……
(天呀!!我最怕就是這些小動物的!!!!!>︵<""")
我頓時靜左落黎…唔敢大叫…因為我驚嚇走左佢…就唔可以解決到佢…
當我一出到房門就即刻衝去廚房搵我媽咪……
要佢幫我搞掂隻野…經過約一分鐘既苦戰……
我呀媽用殺蟲水擊中佢好多次…但係佢垂死掙扎…
走甩左…我就驚到喊左大約一個字左右……(<﹦﹦﹦很是沒用的… — —")
到而家都仲未搵到佢既屍骸…我一直都唔敢入番房……………
琴晚都係要同人傾電話傾到好眼訓我先訓得著……

我今日放學返屋企想小睡片刻先去補習…我都捨棄我間房比較舒服既冷氣…
去我呀媽間房訓…雖然個冷氣又嘈又無我間房部冷氣咁涼…
但係為左我既人身安全…無所謂啦~反正我媽既雙人床舒服好多~哈哈哈~

PIC:網上搵既一幅細路畫既畫…係一隻蜥蜴…………

台長: 【::北極仔、】
人氣(31) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文