24h購物| | PChome| 登入
2004-05-30 15:54:09| 人氣46| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

【 吸 塵 機!! ̄▽ ̄|||】

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好嬲呀!!打左好耐既野…一個error就無哂…
我恨死你呀!!天殺的報台!!

昨天我同郭祺出左去玩~~本來我要補習~不過我呃我呀媽話我好累~
唔去補~哈哈哈哈~真係不孝~(你不是一向都不孝的嗎— —"")
我地去左tka打機~打左七十幾蚊到…
(係兩個人刮沙咁刮既七十蚊…—.—"")
打到無哂錢…跟住就去機底搵人地跌左既銀~
可惜的~tka實在太乾淨啦…只係搵到十幾個……
然後我們就去左世貿~經過大約9個字既搜索~
搜獲七十幾個coins同十四蚊港幣~哈哈哈哈哈!!
不過就做左吸塵機…— —""
之後就落左力霸~撞到識人~我同郭祺玩左陣就走左啦…
今人鍾猩猩著左件粉紅色衫… ̄▽ ̄||
郭祺仲要激到話要燒左佢件衫… ̄  ̄""


PIC:這是一部超級吸塵機…我感覺同佢好似……… —.—""

台長: 【::北極仔、】
人氣(46) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文