24h購物| | PChome| 登入
2004-05-06 09:56:00| 人氣54| 回應0 | 上一篇

女麻女麻

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

****5/5/2004(三)****

我今晚好唔開心...
我覺得好無助...我工人開始向我投訴我女麻女麻...
而我又的而且確見到我女麻女麻係咩都鬧...
同時...我又咩都做唔到...
我見佢心情咁差...我專登去買d我女麻女麻鍾意食o既o野俾佢......
同埋知佢鍾意食芒果布丁...
專登去街市度買芒果整俾佢食...
(O係度特別嗚謝VINCENT...因為我對街市邊度有得買..點選我一D都唔識,,,,好在你O係度...你幫我選O既芒果都好甜..連我糖尿O既爸爸都忍唔住食左幾舊...感謝神..多謝你呀!!!)
咁我買完返去....
佢見到都好開心...
雖然都係罵住我講”唔食..要食自己食”..”你真係錢多..””亂咁買埋D冇用O既O野...”
但我見佢食得好開心...我知佢個心係開心GEI...
..................
...........
.不過開心得實在太短暫...
當佢食完O野...
又開始罵工人...我工人又喊...
其實佢真係想罵而罵....
每餐飯都罵唔好食...但要佢講..佢又講唔到想食D咩..
....工人一早起身做O野,,,又話嘈住佢訓...
夜晚做曬D O野睇TV...又話佢好得閒....
有事都唔敢叫佢做...怕阻住佢睇TV...
..................
...........
....等等...數不完O既不滿....
................
....我個心好唔開心...
我好擔心我工人有一日忍唔住唔知會點...
我又擔心我女麻女麻終有一日冇人鍾意佢...
如果連爸爸都唔鍾意佢就真係冇人錫佢嫁喇...
我唔想咁呀....
.....女麻女麻...
你知我好錫你嫁....
點解你成日要為少少o野而話我錫工人唔錫你..
你知唔知呀....
我為左你...我已經送左好多o野俾佢...
我錢又俾送過...衫呀...總之我o既o野佢一鍾意我都好想送俾佢...
因為我覺得我欠我工人太多....
我工人同我講:”我都係人...一日係咁俾人罵起碼五次以上..仲唔係因為我錯...我都好難忍受嫁...如果唔係我冇錢...我都唔需要受呢d氣...”
我聽到我真係覺得好內疚...好對唔住佢..
.............
我知心靈o既o野真係咩都補唔返...
不過我真係可以做o既都做左...
我唸住成日陪住佢..整好食o既o野”乙水”我女麻女麻...等佢心情好d..
唔會咁大脾氣...點知開心得咁短暫...
我真係好唔知點呀!!!!!!!

不過都要感謝神...因為我爸爸而家唔單忍到...
仲對佢好好...
我知上帝都仲好錫我女麻女麻..
天父呀..求你俾女麻女麻個心會平安...
會開心...好唔好呀?!?’
............
親愛o既天父...無論點..
我都會相信你會睇住嫁...
我唸我真係太weak喇..
我會努力學習靠住你...去愛人...

*************************

台長: 肥豬寶o既寶寶^^
人氣(54) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文