24h購物| | PChome| 登入
2004-04-12 12:00:00| 人氣47| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

***姐姐探媽咪***

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

*****10/4/2004(六)*****

今日同姐姐一齊去睇媽咪...
其實有d擔心姐姐都喊得好利害...
因為琴晚接機之後..
佢o係的士都忍唔住喊...

(其實我o個時都有dDOWN..
因為我阿婆喊得多..血壓高..
成日頭暈...要目訓覺...
而爸爸又病左...
臨去接姐姐時去睇爸爸房睇佢...
佢病到眼都開唔到...
但又勉強話自己”我好少事...好快好番...”
睇到佢O地兩個咁...再唸起媽咪...
又係病O係床度...
突然間個心又好酸...
我同自己講我更加要堅強...
要靠天父支持同埋照顧佢O地..
雖然唸係咁唸...
但眼淚始終都係忍唔住係咁流...)

所以今日我都有D擔心佢..
當佢見到媽咪時...
佢真係喊到聲嘶力竭!!!
其實媽咪而家O既情況對佢O既打擊都好大...
因為媽咪為左唔想令姐姐擔心佢O既情況..
佢一直都瞞住姐姐...成日同佢講佢好好...
所以我明姐姐會有好大打擊...
................
見到媽咪今日O既情況比琴日仲要差...
一聲”唔”都出唔到聲...
我個心好驚..真係好驚....
”點解媽咪會又差左GEI?!?”
但我知我要堅強...
因為我見到姐姐已經喊到收唔到聲..
如果連我都喊..只會令佢更驚....
所以我一直都好平靜....
.............
但當我聽到姐姐同媽媽講...
..........
”我未有心理準備冇左你...
你仲要教我煮餱嫁....”...
..............
”我唔想冇左母愛呀..
我O地好需要你嫁....
我知道爸爸都好需要你嫁...
爸爸每晚都會為左你而喊....
佢而家病左O係屋企....”
.................
..............
’媽咪...你要好返呀...
你咁辛苦養我O地...我仲未賺錢服待你
.....求下你俾機會我服待你同爸爸..’
....................
.........
之後..我見到媽咪個樣好辛苦咁..
但佢又講唔到俾我O地聽..
我O地兩個真係唔知可以點...
我O地唔知媽咪係邊度唔舒服...
定係想要D咩..
但係睇到佢個樣好似好辛苦咁..
我O個時真係忍唔住喇....
媽咪...我好冇用呀!!!
我連你想講咩我都唔知...
如果你O既痛我可以同你分擔會幾好...
點解你周身都瘀嫁...
O係咪內出血呀...
你係咪好痛呀...
我知你一定好痛喇...
但又講唔到俾我O地聽.,係咪?!?
我忍唔住即刻攪住媽咪係咁錫...
我知你好辛苦...但你好叻嫁..
上帝都好叻嫁..你要堅持呀!!!
....................
................
不過好感謝神...
佢有好多人黎左睇媽咪...為佢祈禱..
同埋上帝賜我身邊好多天使安慰我...
好多謝你O地呀...
我真係好感謝神賜你O地咁善良...
咁SUPPORTIVE...咁有愛心...
同埋耐性...
其實呢幾日我一直都冇咩心機去打電話..
因為我覺得身為我O既好朋友--你O地其實都會好辛苦...
你O地好想支持我..
但媽咪呢個病真係好難三言兩語可以安慰到...
我知道你O地好努力咁支持我...
我真係好感受到...
你O地好好..好叻...好有心思呀,,
阿媽咁忙都佢作詩俾我..又叫莊員支持我...
董事一知我好鍾意你番令我感動O既說話,就即刻COPY落黎..
仲有你O地O既”無間斷”O既SMS..
留言...”好歌推介”...同埋祈禱...
每一樣我都好感覺到你O地O既支持...
所以上帝O既恩典真係夠我用...
你O地每個O既支持都黎得好合時...
真係感謝神俾我識到你O地呢班天使...
真係嫁...
我O係呢個時候都可以好肯定咁講
”上帝愛我..仲係”激愛O個隻”...”
上帝都好愛你O地...因為你O地個個都好單純..
好有愛心...

台長: 肥豬寶o既寶寶^^
人氣(47) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文