24h購物| | PChome| 登入
2004-04-13 01:06:00| 人氣44| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

****媽咪再見***

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

****12/4/2004****
今晚八點四十五分...我媽咪離開我喇...
我..........
........
我好傷心..好難過...真係好難過...
因為我見唔到媽咪最後一面!!!
我今日6點到8點一直都o係醫院...
但因為情況唔樂觀...所以爸爸叫我返屋企先..
到12點再on shift陪媽咪到聽日9點...
但點知..我一返到屋企...
爸爸就打黎...
話媽咪未必得...叫我快d返醫院...
我心知不妙...
我個心好慌...
我即刻坐的士去...到左係咁跑..
我求神俾媽咪會等到我!!!
點知...我跑到門口...我已經聽到姐姐o既喊聲...
我知媽咪已經走左...
佢等唔到我喇....佢唔見我喇...
媽咪...我真係有盡力走得好快...
我好想見埋你最後一面呀!!!
點解我走極都見唔到你..我咁冇用gei!!!!
我捉住媽咪隻手...
係凍冰冰嫁...我攪住媽咪想俾溫暖佢...
但都冇曬用喇...
我媽咪真係死左喇...佢死左喇!!!
我好唔想接受!!!!
好苦...真係好苦...
有冇人會明白我o既苦呀?!?
眼淚...唔好再流喇!!好唔好呀?!?
你越流我越睇唔真媽咪個樣呀!!!!
唔好喊喇好唔好呀!!!!
我真係好苦...個感覺好難受...

************************

不過我到而家我仍然相信...
”上帝好愛我o地一家人”....
因為我一直都好擔心唔知點同我阿婆講...
我知佢一定會好傷心...
所以我o地一直等到返屋企..
叫埋我舅父舅媽一齊同佢講..
不過真係好感謝神...
上帝安排好多人一直打電話黎開解我阿婆..
令佢當知道我媽咪過身時...
都好平安...仲識為媽咪講感謝神..
因為佢唔再痛苦...佢而家會好喜樂...
我真係感覺到上帝一直有帶領住我屋企人面對...
感謝神...
感謝你o地各位o既支持...
好對唔住...雖然我個心係唸得通..
但我始終心情都仍然係好唔捨得...
所以我冇咩點聽電話...
好對唔住呀!!!
不過我真係好感謝神有你o地一直o既支持..
我會努力去堅強嫁...
THANKS GOD & THANKS YOU ALL!!&#

台長: 肥豬寶o既寶寶^^
人氣(44) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文