24h購物| | PChome| 登入
2004-04-12 11:52:00| 人氣54| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

上帝愛我...需要理由嗎?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

HONEY、LING、KATIE、可愛的朱、董事、CAROL、向榮、JOEY、麥’S惠、英英.”仲有我最愛的肥寶”..
感謝神賜你O地俾我...咁支持我...
我收到你O地O既留言同埋SMS...
不過因為我真係喊左好耐...
好倦...SORRY...
所以我冇回覆你O地...
其實同埋我都怕我一講又再喊...
對唔住...
不過真係好感謝神有你O地O係我身邊..
我會學習靠神去堅強面對..
因為我要照顧埋我屋企人..
=========================
其實我知道上帝已經好祝福我媽咪..
由上年中秋節時好危殆...
去到而家..都成半年有多..
媽咪O係呢段時間去過新加坡、汕頭、同埋神學院講見證..
分享上帝O既大能同大愛....
呢D都真係神O既恩典...
所以無論點..我都會學習順服上帝O既安排...
請你O地KEEP ON為我屋企人祈禱...好唔好呀?
最後我都係要O係度感謝神多一次!!!

上帝..你永遠會係我心目中愛錫子民O既好國王!!!

台長: 肥豬寶o既寶寶^^
人氣(54) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文