24h購物| | PChome| 登入
2010-04-20 00:52:03| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

分清楚~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我好羨慕a屎可以搵到一個真係好愛佢ge人,tiffany亦可以搵到一個咁為佢ge人,我就唔同la,唔知係我條命定我仲未遇到佢,我真係好想快d遇到一個真心對我ge人,佢唔自私,佢會為我付出,佢會好愛我ge人,但我到e+都仲未搵到,puki係就係同我一齊左好耐,但係佢都仲唔係一個可以比我願意同佢結婚ge人,拍拖ge都仲ok ge~因為;佢分得好清楚,一段感情分得你同我咁清楚時,就真係唔會長久,我明白到女人一結婚就真係咩都無ga la...如果;真係要同佢結婚咁不如唔結婚咪仲好!!!一齊左咁耐真係唸得好清楚,因為;見到佢係男朋友,佢都唔付出先,咁我白白付出,係人地眼中咪覺得我傻同cheap,但如果係佢ge問題唔付出,都無乜野a...男人a麻,有幾個好~

我真係多謝個d搵我做影ge人,有女朋友時,理我都傻,亦多謝所謂ge愛情...原來大家都愛得咁真...ok ge代替品同拍拖咋麻...

台長: LO記
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文