24h購物| | PChome| 登入
2009-07-07 15:31:50| 人氣26| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

YANI你要長大A~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

岩睇完欣欣GE BLOG,事實上佢真係好慘,但另一方面我覺得真係可以令佢知道,人真係會經過一D野而長大LO,佢成日都話"下...真GA,原來佢係D咁GE人A?","點解我唔覺GE,唔會卦..."佢成日都覺得黎個世界GE人都係好人,佢一D戒備心都無,今次+埋上次狗GE個件事,我唸佢應該要吸取教訓LO,人真係要長大A,唔好成日都覺得唔會卦,唔係GE....你愈唸到無可能時,當佢發生時,佢就愈傷你!!!你自己一定要長大O~比同一人個話GE唔單止你LO,仲有我都有,但我知就算我嬲有咩用呢???佢都講左LO,佢中意講你有咩辦法呢?你只好當無事,我知心入面真係好唔開心,但你要知你身邊唔係每一個都係咁GA麻...+上佢把口成日都係咁GA LA,+埋另一個仲勁...唉~要怪就只怪自己識到佢,+上佢出黎做野同我地喺台灣GE生活真係唔同LO,唸法亦唔同,有好多野你唔知GA LA,上次電話入面,佢講左佢好多秘密比我知,我知佢E+真係變左好多,同妁前唔同左GA LA雖然;黎幾日都有同你MSN,但見你成日搵野做,又去見工.好似好唔開心咁,我都陪唔到你,對唔住A!!!不過;你前日真係激到我LO,咁晏上仲吹A打字又慢,SO我先上網唔叫你扮嬲姐,估唔到你發生左咁GE事,唔好喊LA今次你又可以長大LA,今次我唔喺你身邊,SORRY >< !!!

台長: LO記
人氣(26) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

yani
thanks a lot
i will grow up ...
and you are also fighting
2009-07-08 10:36:49
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文