24h購物| | PChome| 登入
2009-08-09 23:11:03| 人氣21| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

好恐怖A~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好危險A黎二日,好彩最後我都逢凶化吉,以後我真係唔敢自己一個人LA~星期四個日岩岩颱風黎,我就補習完喺樓下等PUKI,點知突然有個男仔拎住張紙過黎同我講野,我以為佢問路LA,點知...當我見到張紙GE內容,佢寫住話"好高興見到你,好想認識你,唔知你可唔可以留個電話同名比我~"之後;我就還返張紙比佢,佢仲問我睇唔睇得明,之後;佢又不停問我名同電話LO,個刻我驚到唔識講野同走A,佢不停痴埋黎,我成個人完全唔知點算A...好彩喺黎個時候,菁英入面個學長落黎救我咋,個個野一見到學長就走LA,之後;學長叫我走唔好再企喺度,但我又要等PUKI,SO學長佢只好陪我等,我真係好多謝有佢A~

88節我同PUKI返內湖我又遇到變態LA,個變態一開始騷擾一個女仔,之後佢見個女仔唔理佢,佢又見我一個人企喺火車上,佢笑笑口走過黎,哇~我今次真係識走啦!!!因為;黎個恐怖得多LA!我只可以講遇到變態真係要靠自己保護自己,男朋友真係好廢,又唔識關心你...我覺得台灣真係好多變態A~同埋;我只可以講佢地雖然唔睇樣騷擾人,但我會睇樣比人騷擾GA~~哈!!!88節希望全天下的爸爸開開心心,我也買了2份禮物,1份給卞爸,1份給我爸爸的~

台長: LO記

您可能對以下文章有興趣

人氣(21) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

yani~~
哈哈~~好好笑---->>>>你色睇樣被人騷擾~~
有咩吾留個tel比人~~
多個選擇ma....
等卞驚下~~~^^
2009-08-10 01:23:12
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文