24h購物| | PChome| 登入
2011-05-22 01:43:18| 人氣54| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好忙...忙住去食...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

黎幾日真係發生左好多野a...我部腦壞左so買左部NB,我地去左3D展la,澳聯送舊,同埋尋晚ge應英,仲有今日ge中壢...短短幾日真係發生左好多野,我深深咁明白到原來 t 係咩人,以前我覺得佢好有氣質,係一個天使,但e+我終於知道佢并唔係ga,我覺得佢好似好恐怖a,我同yani都估唔到a...亦因為;我部電腦壞左,令我又知道原來有d人真係無當你係朋友ga,大家一齊左4年la,佢為左無電腦用,真係會唔理你死ga!!!我真係好慶幸,無論身邊ge人點都好,最幸ge係有yani...可能;有人會覺得我真係佔有慾強,但我覺得我真係好中意yani先會咁咋麻~聽日;去睇雞比佢地個展!!!so tired...但我要support佢地到底~哈^^

經過下面ge日子後,我發現我真係好肥,有相為證...

應英grad din

  澳聯

yani眼神好勁a...

 

台長: LO記

您可能對以下文章有興趣

人氣(54) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文