24h購物| | PChome| 登入
2010-04-17 00:13:52| 人氣16| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

女人最痛!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

一個月一次ge痛苦又黎la,今次佢痛左我3日,so我尋晚知道佢一定會黎,一早就貼左塊m巾等佢,今朝佢終於流出佢今個月ge第一埋血,媽a...好痛a~本來以前我會食藥ga但我發現開頭食一粒幾個字之後就唔再痛,但最近;佢一粒都唔夠a,要2粒仲要係好耐先有效a...佢ge意志實在痛到我可歌可泣a!!!今日比前2日仲痛,我真係唔想講野,唔想笑la...

好快期中考la我真係覺得好煩a...因為我完全唔知a sir會點考,一考唔好要重修,咁就更+有可能延畢,一延畢黎4年我真係灑時間...so我唔可以比自己被當ga~但真係好難a...科科都係勁野,仲+埋重修ge!!!唔得我死la~聽日開始要睇書la...

如果20號前puki仲未唸到方法令我回心轉意咁我只好同佢分開la...一齊唔開心,咁一齊黎有咩用,有d野唔同就唔同ga la...以前或者佢好易令我覺得開心,e+佢令我嬲仲多過開心a!!!佢唔想付出咁我都無法...

台長: LO記

您可能對以下文章有興趣

人氣(16) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

yani
nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
2010-04-18 02:48:37
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文