24h購物| | PChome| 登入
2009-06-29 23:33:25 | 人氣71| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

you make me feel angry

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



Why are you always asking? Why don't you use your brain to think more?
Why do you think you can get money but you do not do anything?


Why can't you take other's opinion as consideration?
Why are you insist on your own idea and wrong informatiom?

Why can you think that you can define everything, a person's personality?
How can you do that?

Do you know that I can't always endure your behavior every time.
I hate that kind of feeling.

SHIT

Now

BYE

討厭問句
我討厭這樣
一點都不公平
明明到最後得到是同樣的報酬
憑什麼我做的事情就要比你多

然後你又可以用一張嘴巴述說自己有多大功勞
你的嘴可真厲害啊

拜託請看清吧

看清吧
不要在自我催眠了好嗎


拜託
有時候你們的行為
對我是困擾啊


難道非要人家說清楚你才明白嗎
等到要我說清楚的時刻
我才說你也太不了解我了吧
還多說啥屁啊





此篇單純抱怨 內容為許多不同事件

台長: elf60332
人氣(71) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 無名文章 |
此分類下一篇:十二星座的男女關係
此分類上一篇:google search

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文