24h購物| | PChome| 登入
2007-12-09 00:02:32| 人氣40| 回應0 | 上一篇

sweet.sweet.SWEET!! with Honey~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Nov 29th
呢日中午親愛陪我去三葉買外套.
哈哈..同佢一齊去買衫好搞笑.!!
付款中!買完之後出血lor.!!一個好好嘅價錢“520”!!


Dec 1st
呢晚請假出去穩親愛的.
節目好很精彩耶!!行街-->穩奶文飲野吹水-->食宵夜.
呢晚sweet死lor.!!!!
第朝親愛的仲特燈送我翻學..算你偉大啦!
我好喜歡嘅酒.!!Danzka伏特加黑加倫子味!!


Dec 5th
呢晚我又請假出去穩親愛的嚕.
大家傾咗好多正經野..原來我哋都生活的好有壓力!
所以今晚去咗Energy唱K發洩.
然後化悲憤為食量.去食咗超好食好滿足嘅宵夜.
第朝都喺親愛的送我翻學..又要辛苦你咁早起身啦.
Believe me la.!!!相信我今晚對你所講嘅野..我會兌現噶.
我哋剩下嘅殘局.



Ps: 越黎越喜歡成晚通宵同親愛的一齊嘅感覺lar.
-______- 訓覺前最後見到嘅喺你..起身後第一個見到嘅都喺你!
生活就喺需要呢d溫馨.呢d精彩!!一點點就夠了!!

台長: ‘㎡君~
人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: ★.about me! |
此分類上一篇:突然霖起呢個朋友----->他他他!!!

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文