24h購物| | PChome| 登入
2007-10-27 22:23:08| 人氣44| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

呢兩位好朋友!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢排第一個想thx嘅喺大彬..
我次次翻親嚟一上Q.
你總喺第一個人.第一時間Q我嘅!
每次我都好開心gar.
起碼我知道.有你咁掛住我.
特別今晚.你同我講嘅說話真喺感動到我噶!
就算我因為翻學無穩你.但你都咁掛我.咁關心我.
有你真好耶………
記逜記得我話過.下年高考完要成日同你出去.
我要去你主場single light..個度有好多我哋d開心回憶呢!



呢排我最miss嘅喺湯欣..
真喺發覺我哋越嚟越心有靈犀!!
-------------------------------------------------
╄Stella"’ 20:47:43
我易家先發現原來同你始終系最夾架!
--------------------------------------------------
正如你同我講呢句說話.
因為我呢排成日都有你呢種霖法gar.
我身邊d人join逜到我d生活mode.
喺學校..得你可以咋!!同你始終系最夾!
你話過.好朋友就是這樣!
用文字都表達逜到同你d感情..
總之.心照la~

台長: ‘㎡君~
人氣(44) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: ★.about me! |
此分類下一篇:淩晨松一松..
此分類上一篇:總結10.15~10.27

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文